قطعات لودر ولوو | قطعات لودر فیات | قطعات مینی لودر

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی با بیش از 20 سال فعالیت در تهیه,ساخت و تامین انواع لوازم یدکی ماشین الات راهسازی و معدنی در برندهای کوماتسو, کاترپیلار, هیوندا, ولوو, هپکو, لیبهر, دوو دوسان,کاوازاکی, و لودر های چینی میباش

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

قطعات لیفتراک سهند

قطعات لیفتراک سهند

 

لوازم یدکی لیفتراک سهند: فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی مرکز پخش لوازم یدکی لیفتراک سهند و قطعات یدکی لیفتراک سهند میباشد.برای سفارش قطعات و اطلاع از قیمت قطعات تماس بگیرید.

 تلفن:55459038-021 | 55459022-021

موبایل: 09126883974

یکی دیگر از برندهای لوازم یدکی که در فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی ارائه می شود، لوازم یدکی لیفتراک سهند لیفتراک ماشینی صنعتی است که برای جا به جا کردن انواع و اقسام وسایل ومصالح در مسافت ها کوتاه استفاده می شود. در اوایل قرن بیستم بر حسب نیاز انسان ها لیفتراک اختراع شد و به دلیل آسان کردن بسیاری از کارها مورد استقبال کارخانجات صنعتی قرار گرفت. شرکت لیفتراک سازی سهند  اولین و بزرگ ترین شرکت تولید لیفتراک در خاورمیانه می باشد که انواع و اقسام لیفتراک از جمله لیفتراک برقی، لیفتراک دوگانه سوز، لیفتراک دیزلی، لیفتراک برقی و... را تولید می کند. این شرکت در زمینه تولید لوازم یدکی لیفتراک سهند نیز به شکل قابل ملاحظه ای فعال و پاسخگوی نیازهای خریداران لیفتراک سهند می باشد. برای خرید انواع قطعات لیفتراک سهند با ما در ارتباط باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hydrocenter hydrocenter

قطعات کامینز

قطعات کامینز - قطعات کمنز

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی بزرگترین مرکز پخش قطعات کامینز (کمنز) در ایران میباشد و برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع قطعات کامینز (کمنز) از طریق وب سایت این مجموعه با فروشگاه در ارتباط باشید و با تلفن های موجود در وب سایت ایران هیدرولیک مرکزی تماس حاصل فرمایید.

قطعات کامینز - قطعات کمنز

مجموعه ایران هیدرولیک مرکزی واردات انواع قطعات موتر های کامینز (کمنز) را به صورت مستقیم از ایالات متحده امریکا انجام میدهد و به عنوان تنها نمایندگی رسمی شرکت کامینز (کمنز) در ایران فعالیت میکند و اگر شما از ماشین الات راهسازی و یا کشاورزی و یا صنعتی که از موتور کامینز در آنها تعبیه شده است استفاده میکنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hydrocenter hydrocenter

قطعات پرکینز

قطعات پرکینز

برای خرید قطعات پرکینز به مجموعه ایران هیدرولیک مرکزی مراجعه کنید زیرا به عنوان بزرگترین مرکز پخش قطعات پرکینز در ایران فعالیت میکند و شما عزیزان اگر از شهرستان ها میخواهید قطعات پرکینز خریداری کنید کافیست با شماره تلفن های درج شده در این وب سایت تماس گرفته و انواع قطعات پرکینز را شفارش دهید.

قطعات پرکینز

مجموعه ایران هیدرولیک مرکزی با واردات قطعات پرکینز  به صورت مستقیم از کشور انگلیس از سال ۱۳۸۲ به عنوان بزرگترین فروشگاه قطعات پرکینز در ایران فعالیت میکند و تمام قطعات موتوری فروخته سده توسط این مجموعه دارای گارانتی محصول میباشد و تمامی کالا ها دارای اصالت کالا میباشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hydrocenter hydrocenter

قطعات جرثقیل

قطعات جرثقیل

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی مرکز پخش قطعات جرثقیل میباشد.

برای سفارش قطعات و اطلاع از قیمت قطعات تماس بگیرید.

تلفن : 55459038-021 | 55459022-021

موبایل : 09126883974

جرثقیل یکی از پر کاربرد ترین ماشین آلات راه سازی می باشد که دارای انواع خاصی می باشد. هر یک از انواع جرثقیل دارای ویژگی های خاصی می باشد و برای کاربرد های متنوعی مورد استفاده قرار میگیرند. از جمله مهم ترین انواع جرثقیل می توان به جرثقیل برجی که بیشتر آنرا با نام تاورکرین می شناسند،جرثقیل های موبایلی که به صورت ثابت و متحرک موجود می باشند ، جرثقیل های سقفی برای استفاده در کارگاه های صنعتی،  جرثقیل بازویی ، دروازه ای و آویز و خاص اشاره نمود که در صورتی که هر یک از این نوع جرثقیل ها خریداری نموده اید و اینک به قطعات جرثقیل نیازمند هستید به شما پیشنهاد میکنیم قبل از مراجعه به هر فروشگاهی به وب سایت ایران هیدرولیک مرکزی مراجعه نمایید و پس از بررسی قطعات جرثقیل موجود در این قسمت و بررسی آنها با سایر نمونه های مد نظر خود قطعات جرثقیل مورد نیاز خود را تنها با یک تماس خریداری نموده و به وسیله ی پست و یا پیک آنرا درب منزل و یا پروژه عملیاتی خود تحویل گیرید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hydrocenter hydrocenter